Sierpień 2020
PLANOWANE I RZECZYWISTE WYKONANIE RZECZOWE [%] - CAŁOŚĆ KONTRAKTU
PLANOWANE I RZECZYWISTE WYKONANIE FINANSOWE NETTO [PLN] - CAŁOŚĆ KONTRAKTU
PRACE I ROBOTY DROGOWE:
- W zakresie robót przygotowawczych i tymczasowych wykonano następujące roboty:
- wykonywano prace zabezpieczające teren budowy,
- wykonywano prace dotyczące odwodnienia placu budowy,
- utrzymywano oznakowanie tymczasowe pionowe i poziome na odcinkach na których przełożono ruch.
- W okresie sprawozdawczym realizowano roboty drogowe:
Lokalizacja |
Zakres wykonanych robót |
---|---|
DD09 3+350 - 3+598 |
Chodniki |
DD10 1+700 - 1+836 |
Chodniki |
DD13 0+000 - 0+400 |
Chodniki |
DD17.1 |
Chodniki |
DG271115W / DP2764W |
Chodniki |
DG27115W / DP2764W |
Chodniki |
DP2764W |
Chodniki i ścieżki |
DD04 0+000 - 0+280 |
Humusowanie skarp i terenów zielonych |
DD09 2+200 - 3+000 |
Humusowanie skarp i terenów zielonych |
DD12 0+000 - 0+910 |
Humusowanie skarp i terenów zielonych |
DD17 |
Humusowanie skarp i terenów zielonych |
DD18 |
Humusowanie skarp i terenów zielonych |
DD19 |
Humusowanie skarp i terenów zielonych |
S17 4+049 - 11+400 |
Humusowanie skarp i terenów zielonych |
Węzeł Ostrów Rondo P |
Humusowanie skarp i terenów zielonych |
Węzeł Otwock - Rondo |
Humusowanie skarp i terenów zielonych |
DD09 1+800 - 2+200 |
Humusowanie skarp i terenów zielonych |
DD09 3+000 - 3+200 |
Humusowanie skarp i terenów zielonych |
DD09 3+300 - 3+500 |
Humusowanie skarp i terenów zielonych |
DD10 0+300 - 0+700 |
Humusowanie skarp i terenów zielonych |
DD13 0+000 - 0+400 |
Humusowanie skarp i terenów zielonych |
DP2709W 0+000 - 0+300 |
Humusowanie skarp i terenów zielonych |
DD10 1+700 - 1+836 |
Korytowanie i podłoże pod konstrukcję |
DD13 L 0+000 - 0+150 + ul. Nadrzeczna |
Korytowanie i podłoże pod konstrukcję |
DD09 3+450 - 3+598 |
Korytowanie i podłoże pod konstrukcję zatoki autobusowej |
DD09 3+450 - 3+598 |
Krawężniki |
DD10 1+700 - 1+836 |
Krawężniki |
DD16 |
Krawężniki |
S17, DD13, DD17, DG271641W |
Makroniwelacja terenów zielonych |
DD10 1+700 - 1+836 |
Obrzeża |
Pasy technologiczne |
Odhumusowanie |
DD02 0+022 - 0+128 |
Pobocza z kruszywa łamanego |
DD07 0+000 – 0+180 |
Pobocza z kruszywa łamanego |
DD10 0+000 –1+700 |
Pobocza z kruszywa łamanego |
DD12 0+373 – 0+751 |
Pobocza z kruszywa łamanego |
DD17 |
Pobocza z kruszywa łamanego |
DG271641W |
Pobocza z kruszywa łamanego |
DD09 3+450-3+600 |
Podbudowa BA |
DD13 0+000-0+150 |
Podbudowa BA |
DD16 0+000-0+050 |
Podbudowa BA |
DD17 2+450-3+090 |
Podbudowa BA |
DD17.1 |
Podbudowa BA |
DD17.2 0+150-0+230 |
Podbudowa BA |
DG27115 0+110-0+200 |
Podbudowa BA |
S17 P 13+850 wjazd awaryjny |
Podbudowa BA |
S17P 19+180-19+200 |
Podbudowa BA |
DD15 |
Podbudowa na ścieżce rowerowej |
DP2710W |
Podbudowa na ścieżce rowerowej |
DD13 L 0+000 - 0+150 |
Podbudowa pomocnicza C3/4 |
DD16 |
Podbudowa pomocnicza C3/4 |
DD17.2 |
Podbudowa pomocnicza C3/4 |
DD09 3+450 - 3+598 |
Podbudowa z KŁSM |
DD10 1+700 - 1+836 |
Podbudowa z KŁSM |
DD11 0+284 - 0+499 |
Podbudowa z KŁSM |
DD13 L 0+000 - 0+150 |
Podbudowa z KŁSM |
DD14 0+000 - 0+280 |
Podbudowa z KŁSM |
DD15 (jezdnia + ścieżka) |
Podbudowa z KŁSM |
DD15/DD16 |
Podbudowa z KŁSM |
DD16 |
Podbudowa z KŁSM |
DD17.2 |
Podbudowa z KŁSM |
DD19 |
Podbudowa z KŁSM |
DD20 |
Podbudowa z KŁSM |
DD21 |
Podbudowa z KŁSM |
DD22 |
Podbudowa z KŁSM |
DD24 |
Podbudowa z KŁSM |
DG271115W / DP2764W |
Podbudowa z KŁSM |
DD10 1+740 - 1+836 |
Podłoże pod konstrukcje nawierzchni |
DD14 0+000 - 0+280 |
Podłoże pod konstrukcje nawierzchni |
S17 4+049 - 11+400 |
Prace wykończeniowe |
DD25 |
Profilowanie terenów zielonych |
DD17.2 |
Roboty brukarskie (wyspa) |
DD07 0+000 – 0+180 |
Rowy + humusowanie |
DD10 0+000 - 1+800 |
Rowy + humusowanie |
DD13 0+000 - 0+400 |
Rowy + humusowanie |
DD18 |
Rowy + humusowanie |
DD20 |
Rowy + humusowanie |
DD21 |
Rowy + humusowanie |
DW721.2 0+000 - 0+050 |
Rowy + humusowanie |
DD10 1+740 - 1+836 |
Rozbiórka chodnika |
DD10 1+750 - 1+836 |
Rozbiórka nawierzchni z kostki betonowej |
DW721.2 0+050 |
Rozbiórka zjazdu |
DD09 3+512 - 3+593 |
Ściek monolityczny |
DD13 0+045 - 0+126 |
Ściek monolityczny |
DD11 0+280 - 0+310 |
Ścieki korytkowe |
S17 5+143 Tunel T03 |
Ścieki korytkowe |
DD17.2 |
Ulepszone podłoże |
DD22 |
Ulepszone podłoże |
DD24 |
Ulepszone podłoże |
DD20 |
Ulepszone podłoże |
DD22 |
Warstwa mrozoochronna C1,5/2 |
DD24 |
Warstwa mrozoochronna C1,5/2 |
DD10 |
Warstwa ścieralna |
DD11 0+260-0+500 |
Warstwa ścieralna |
DD13 0+000-0+400 |
Warstwa ścieralna |
DD14 0+000-0+240 |
Warstwa ścieralna |
DD15 |
Warstwa ścieralna |
DD17 2+470-3+120 |
Warstwa ścieralna |
DD17.1 0+000 - 0+170 |
Warstwa ścieralna |
DD18 |
Warstwa ścieralna |
DD19 0+000-0+403 |
Warstwa ścieralna |
DD20 0+000-0+300 |
Warstwa ścieralna |
DD20 1+200-1+960 |
Warstwa ścieralna |
DD24 |
Warstwa ścieralna |
DD25 |
Warstwa ścieralna |
DD9 3+450-3+600 |
Warstwa ścieralna |
DG27115 0+110-0+200 |
Warstwa ścieralna |
DP27115W |
Warstwa ścieralna |
wjazdy awaryjne |
Warstwa ścieralna |
wjazdy awaryjne 16+300 PiL |
Warstwa ścieralna |
wjazdy DD1 0+032, DD2 0+130, DD16 0+127, DD18 0+360, 1+755, 1+656, DD09 1+466, DD12 0+361,0+593 |
Warstwa ścieralna |
DD22 0+000 - 0+950 |
Warstwa ścieralna |
DD01 |
Warstwa ścieralna ścieżki rowerowej |
DD02 |
Warstwa ścieralna ścieżki rowerowej |
DD05 + zjazd na DP2731W |
Warstwa ścieralna ścieżki rowerowej |
ścieżka DD23+WD5 |
Warstwa ścieralna ścieżki rowerowej |
ścieżka DW721+W07 |
Warstwa ścieralna ścieżki rowerowej |
tunel ścieżka |
Warstwa ścieralna ścieżki rowerowej |
DD13 0+000-0+150 |
Warstwa wiążąca |
DD15 0+550-0+600 |
Warstwa wiążąca |
DD16 0+000-0+050 |
Warstwa wiążąca |
DD17 2+470-3+120 |
Warstwa wiążąca |
DD17.1 |
Warstwa wiążąca |
DD17.2 0+150-0+230 |
Warstwa wiążąca |
DD9 3+450-3+600 |
Warstwa wiążąca |
DG27115 0+110-0+200 |
Warstwa wiążąca |
S17 P 13+850 wjazd awaryjny |
Warstwa wiążąca |
DD16 |
Wykop / nasyp, profilowanie |
DD19 |
Wykop / nasyp, profilowanie |
DD20 |
Wykop / nasyp, profilowanie |
DD24 |
Wykop / nasyp, profilowanie |
DD24 skrzyżowanie z DG271644W |
Wykop / nasyp, profilowanie |
DD09 P 3+450 - 3+598 |
Zatoki autobusowe |
DD01, DD02, DD04, DW721.1, DD09, DD10, DD11, DD12 |
Zjazdy |
DD20 |
Zjazdy |
- Wykonywano oznakowanie poziome na drogach dojazdowych, poprzecznych, Węźle Góraszka i Wiązowna.
- Wykonywano oznakowanie pionowe na drogach serwisowych, dojazdowych oraz węzłach.
- Wykonywano ogrodzenie dróg - słupki, siatka, furtki, bramy, siatka dogęszczająca na trasie głównej, łącznicach Węzła Ostrów oraz w obrębie zbiorników.
- Montowano bariery energochłonne na trasie głównej S17, drogach dojazdowych i poprzecznych.
Zaawansowanie robót drogowych:
- roboty przygotowawcze: 99%,
- roboty ziemne / wzmocnienia gruntu: 99%,
- odwodnienia: 90%,
- podbudowy: 99%,
- nawierzchnia: 99%,
- roboty wykończeniowe: 75%,
- humusowanie: 80%,
- oznakowanie pionowe i poziome: 95%,
- bariery ochronne: 95%,
- urządzenia zabezpieczające ruch pieszy: 80%,
- elementy ulic: 90%,
- ogrodzenia dróg: 90%,
- ekrany akustyczne: 100%.
GRAFICZNA PREZENTACJA POSTĘPU ROBÓT - BRANŻA DROGOWA
PRACE I ROBOTY BRANŻY MOSTOWEJ:
- W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonywał prace przyobiektowe i porządkowe w obrębie obiektów inżynierskich.
- Roboty wykonywane na przepustach skrzynkowych:
Obiekt |
Opis robót |
---|---|
PZM-02b
|
Betonowanie kap chodnikowych. |
Deskowanie i beton płyt przejściowych. |
|
Montaż krawężników i ścieków kamiennych. |
|
Roboty izolacyjne płyty zespalającej i płyt przejściowych. |
|
Zbrojenie i deskowanie płyt przejściowych. |
|
PZM-03a |
Montaż korytek muldowych na koszach gabionowych. |
Montaż koszy gabionowych w przepuście. |
|
PZM-10c |
Hydrofobizacja skrzydeł, wlotu i wylotu. |
PZM-10d |
Hydrofobizacja skrzydeł, malowanie wlotu i wylotu. |
Kosmetyka powierzchni betonowych. |
|
PZM-11 |
Hydrofobizacja skrzydeł, malowanie wlotu i wylotu. |
PZM-11a |
Hydrofobizacja skrzydeł, malowanie wlotu i wylotu. |
PZM-11b |
Hydrofobizacja skrzydeł, malowanie wlotu i wylotu. |
Montaż schodów skarpowych. |
|
PZM-12 |
Hydrofobizacja skrzydeł, malowanie wlotu i wylotu. |
PZM-12a |
Hydrofobizacja skrzydeł, malowanie wlotu i wylotu. |
PZM-12b |
Hydrofobizacja skrzydeł, malowanie wlotu i wylotu. |
PZM-13 |
Hydrofobizacja skrzydeł, malowanie wlotu i wylotu. |
PZM-13a |
Hydrofobizacja skrzydeł, malowanie wlotu i wylotu. |
PZM-13b |
Hydrofobizacja skrzydeł, malowanie wlotu i wylotu. |
Montaż schodów skarpowych. |
|
PZM-14 |
Hydrofobizacja skrzydeł, malowanie wlotu i wylotu. |
PZM-14a |
Hydrofobizacja skrzydeł, malowanie wlotu i wylotu. |
Montaż koszy gabionowych i korytek muldowych. |
|
PZM-14b |
Hydrofobizacja skrzydeł, malowanie wlotu i wylotu. |
PZM-15 |
Hydrofobizacja skrzydeł, malowanie wlotu i wylotu. |
Montaż koszy gabionowych i korytek muldowych. |
|
Półki gabionowe dla zwierząt. |
|
PZM-15a |
Hydrofobizacja skrzydeł, malowanie wlotu i wylotu. |
Montaż koszy gabionowych i korytek muldowych. |
|
PZM-15b |
Hydrofobizacja skrzydeł, malowanie wlotu i wylotu. |
Montaż koszy gabionowych i korytek muldowych. Montaż schodów skarpowych. |
Zaawansowanie robót mostowych:
- roboty przygotowawcze: 100%,
- fundamenty: 100%,
- podpory i konstrukcje oporowe: 100%,
- ustroje nośne: 100%,
- łożyska: 100%,
- urządzenia dylatacyjne: 100%,
- odwodnienie: 100%,
- izolacje: 100%,
- wyposażenie (krawężniki, balustrady bariery itp.): 100%,
- roboty przyobiektowe: 99%,
- roboty nawierzchniowe i zabezpieczenia: 100%.
Roboty branżowe:
- Wykonywano prace w zakresie branży sanitarnej:
- Kolizje sanitarne:
- nie realizowano.
- Sieci gazowe:
- nie realizowano.
- Kolizje wodociągowe:
- nie realizowano.
- Kanalizacja deszczowa: kontynuowano budowę kanalizacji deszczowej na trasie głównej i drogach dojazdowych i poprzecznych.
- kanał KD117 w km 17+300 w zakresie SW117.1-D117.1-OS117.1,
- kanał KD101 w km 15+300 w zakresie OS101.1, OS101.1-W101.1, SW101.1, OS101.1-SW101.1,
- montaż prefabrykowanych wylotów z kanałów: KD91, KD92, KD31, KD29, KD87,
- studnie wpadowe nr: SW130.1, SW144.1, SW146.1, SW147.1, SW113.1, SW113.2, sw107.2.1 wraz z osadnikami piasku.
- W zakresie melioracji wykonywano następujące roboty:
- prowadzono prace naprawcze na starorzeczu rzeki Mienia, na korycie rzeki Mienia oraz Świder a także na rowach: R-29, RE, R-19 oraz Rowie bez nazwy.
- W zakresie zbiorników retencyjnych wykonywano następujące roboty:
- zbiornik ZR03 - wykonano wjazd do zbiornika,
- zbiornik ZR02 - wykonano umocnienie dna oraz skarp zbiornika płytami ażurowymi, wykonano wjazd do zbiornika,
- zbiornik ZR01 - wykonano wjazd do zbiornika,
- zbiornik ZB04 - ukończono montaż geokraty z humusowaniem i obsiewem,
- zbiornik ZB07 - wykonano umocnienie dna i skarp płytami ażurowymi,
- zbiornik ZB09 - wykonano dociążenie zbiornika, wykonano umocnienie dna i skarp płytami ażurowymi, wykonano wjazd do zbiornika,
- zbiornik ZB10 - wykonano umocnienie dna i skarp płytami ażurowymi, wykonano wjazd do zbiornika,
- zbiornik ZB11 - wykonano umocnienie dna i skarp płytami ażurowymi, wykonano wjazd do zbiornika, wykonano montaż geokraty z humusowaniem i obsiewem,
- zbiornik ZB13 - wykonano podsypkę pod geomembranę, uszczelniono zbiornik, wykonano dociążenie zbiornika,
- zbiornik ZB15 - ukończono montaż geokraty z humusowaniem i obsiewem,
- zbiornik ZB17 - ukończono układanie płyt ażurowych oraz geokraty z humusem i obsiewem, wykonano wjazd do zbiornika.
- Wykonywano roboty w zakresie energetyki:
- kontynuowano budowę oświetlenia na drogach dojazdowych i poprzecznych (DD01/DD02, DD11, DD13, DD15, DD19, DD21, DW721.1, DW721.2),
- wykonywano roboty elektroenergetyczne na S17 w km 12+400, 18+200, 18+300.
- W branży teletechnicznej:
- wykonano budowę kanalizacji KT - ok. 1100 m,
- wykonano prace wykończeniowe, regulacja studni, czyszczenie, naprawy KT – 1 kpl.,
- wykonanie sieci światłowodowej dla SZR - stan wykonania na dzień 31.08.2020 r. wynosi 0%.
- Realizowano roboty w zakresie ekranów akustycznych:
- nie realizowano
- Wykonywano nasadzenia:
- sadzenie drzew liściastych form naturalnych z całkowitą zaprawą dołów, ściółkowaniem i palikowaniem z zastosowaniem mykoryzy i hydrożelu,
- sadzenie drzew liściastych form piennych z całkowitą zaprawą dołów, ściółkowaniem i palikowaniem z zastosowaniem mykoryzy i hydrożelu,
- sadzenie krzewów z całkowitą zaprawą dołów, ściółkowaniem i palikowaniem z zastosowaniem mykoryzy i hydrożelu,
- sadzenie pnączy z całkowitą zaprawą dołów, ściółkowaniem z zastosowaniem mykoryzy i hydrożelu,
- zakup i transport kory drzewnej,
- zakup i transport i rozścielenie agrowłókniny,
- rozłożenie karp przy przejściach dla zwierząt.
Zaawansowanie procentowe robót branżowych wynosi 95%.