Luty 2020

PLANOWANE I RZECZYWISTE WYKONANIE RZECZOWE [%] -  CAŁOŚĆ KONTRAKTU

PLANOWANE I RZECZYWISTE WYKONANIE FINANSOWE NETTO [PLN] -  CAŁOŚĆ KONTRAKTU

PRACE I ROBOTY DROGOWE:

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonywał m.in. następujące prace / czynności w branży drogowej:

  • prace nad Projektem Wykonawczym,
  • kontynuowano prace związane z opracowywaniem kolejnych etapów projektu czasowej organizacji ruchu.

Roboty drogowe:

 

  • W zakresie robót przygotowawczych i tymczasowych wykonano następujące roboty:
    - kontynuowano prace związane z zabezpieczeniem zaplecza materiałowego Wykonawcy,
    - kontynuowano prace związane z realizacją dróg objazdowych, wyjazdów z budowy i organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w obrębie przekazanych działek,
    - wykonywano frezowanie i rozbiórki istniejących nawierzchni,
    - wykonywano prace zabezpieczające teren budowy,
    - wykonywano prace dotyczące odwodnienia placu budowy,
    - utrzymywano oznakowanie tymczasowe pionowe i poziome na odcinkach na których przełożono ruch.
  • W okresie sprawozdawczym realizowano roboty:

    Lokalizacja / Kilometraż

    Opis robót

    1+457 - 1+561 DD18

    Bariery energochłonne

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Bariery energochłonne

    S17 P 4+777 - 4+508

    4+989 - 5+099 S17 pobocze, strona lewa

    4+588 - 4+736 S17

    4+583 - 4+737 S17 pobocze, strona lewa

    4+371 - 4+583 S17 pobocze, strona lewa

    S17 4+250 - 4+280

    4+901 - 4+941 S17 pobocze, strona lewa

    4+737 - 4+781 S17 pobocze, strona lewa

    4+941 - 4+989 S17 pobocze, strona lewa

    4+736 - 4+796 S17

    4+073 - 4+430 S17 pobocze, strona prawa

    4+737 - 4+797; S17 pas rozdziału, strona prawa

    0+079 - 0+287 G-01P pobocze, strona prawa

    0+000 - 0+079; G-01P pobocze, strona prawa

    G02P 0+041 - 0+312

    0+119 - 0+243 G-04 L pobocze, strona lewa

    0+083 - 0+119 G-04P pobocze, strona lewa

    0+002 - 0+058 G-06 pobocze, strona prawa

    0+002 - 0+066 G-06 pobocze, strona lewa

    S17 P 5+219 - 5+424

    5+607 - 5+667 S17

    S17 P 5+830 - 5+935

    S17 L 7+572 - 7+356

    7+224 - 7+292 S17 pas rozdziału, strona lewa

    0+081 - 0+093 W06L pobocze, strona lewa

    0+030 - 0+078 W-04 pobocze, strona prawa

    0+093 - 0+165 W06L pobocze, strona lewa

    0+020 - 0+100 W-04 pobocze, strona lewa

    7+852 - 8+064 S17

    8+064 - 8+148 S17

    8+106 - 8+234; S17 pobocze, strona lewa

    7+816 - 7+952 S17 pas rozdziału

    8+171 - 8+247; S17 pobocze, strona prawa

    11+917 - 12+018 S17

    S17 11+917 - 11+741

    17+060 - 17+176 S17

    16+935 - 16+981 S17

    16+981 - 17+055 S17

    16+264 - 16+380 S17

    18+245 - 18+367 S17

    17+572 - 17+704 S17

    17+574 - 17+726 S17

    16+775 - 16+935 S17

    17+286 - 17+514 S17

    17+540 - 17+572 S17

    15+939 - 15+975 S17

    16+222 - 16+264 S17

    17+490 - 17+540 S17

    15+889 - 15+939 S17

    17+514 - 17+574 S17

    17+224 - 17+286 S17

    16+323 - 16+399 S17

    16+126 - 16+222 S17

    17+176 - 17+224 S17

    DD03 0+400 - 0+445

    DD01 0+000 - 0+392

    DD02 0+000- 0+800

    DD10a, DW721.2

    DD13

    DD13

    Humusowanie skarp

    DD18

    S17 4+760 - 4+900

    S17 JP 4+049 - 4+280

    S17 10+500-11+030 P

    S17 4+100 - 4+800

    Humusowanie terenu zielonego

    S17 JP 7+800 - 8+800

    DD06 0+000 - 0+109

    Nasypy

     

     

     

     

     

     

     

     

    DD09 2+170 - 2+500

    DD11 0+280 - 0+330

    DD12 0+000 - 0+500

    S17 4+049 - 4+250 L

    S17 JL 6+000 - 6+200

    S17 9+950 - 10+500 P

    Zjazd awaryjny 9+470

    DP2709W 0+000 - 0+135

    S17 11+300 - 11+500

    S17 11+100 - 11+300

    WM04L 0+150-0+280

    DD22

    Odhumusowanie

    S17 8+230 - 9+150 L

    Ogrodzenia  dróg (słupki)

    S17 7+880 - 8+900 P

    S17 7+340 - 7+800 L

    DD18

    Pobocza

    DD09 2+370 - 2+455

    Podbudowa pomocnicza C3/4

    Zjazd awaryjny 9+470

    DP2709W 0+000 - 0+135

    S17 P 8+909 - 9+036

    Ścieki przykrawędziowe

    DG271641W 0+120-0+230

    S17 JL 6+200 - 6+600

    Ścieki skarpowe

    S17 9+800 - 10+200

    S17 JL 4+049 - 11+500

    S17 JL 4+049 - 4+250

    Ulepszenie podłoża

    Łączniki 1 i 2 węzeł Góraszka

    S17 L 14+600

    S17 L 15+000

    S17 L 19+100

    S17 11+100 - 11+350 L

    Umacnianie skarp płytami ażurowymi

    S17 11+400 - 11+630 P

    S17 10+480-10+570 P

    Umacnianie skarp rowu geokratą

    S17 JP 7+800 - 8+800

    Umocnienie dna rowu

    S17 JL 10+500 - 10+600

    S17 JL 11+100 - 11+300

    Umocnienie skarp ażurami

    S17 JL 4+049 - 4+280

    Umocnienie skarp geokratą

    S17  4+100 - 5+400

    Uzupełnienie pasa dzielącego

    S17 10+500-11+030

    S17 16+000

    S17 JL 4+049 - 4+250

    Warstwa mrozoochronna

    S17 L 4+049 - 4+280

    Warstwa technologiczna z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5 MPa

    S17 L 5+480 - 5+600

    S17 L 5+875 - 6+135

    S17 L 7+011 - 7+040

    S17 P 8+390 - 8+850

    DD13

    Wykop - rowy

    DD18

    S17 P 14+500

    S17 L 14+300

    S17 L 15+000

    S17 P 16+000

    O-05, O-06

    S17 L 19+100

    Wykopy

    Łącznica WM-05

     
  • Zaawansowanie robót drogowych:
    - roboty przygotowawcze: 97%,
    - roboty ziemne / wzmocnienia gruntu: 95%,
    - odwodnienia: 50%,
    - podbudowy: 76%,
    - nawierzchnia: 61%,
    - roboty wykończeniowe: 37%,
    - humusowanie: 36%,
    - oznakowanie pionowe i poziome: 18%,
    - bariery ochronne: 45%,
    - urządzenia zabezpieczające ruch pieszy: 20%,
    - elementy ulic: 55%,
    - ogrodzenia dróg: 0%,
    - ekrany akustyczne: 55%.

 

GRAFICZNA PREZENTACJA POSTĘPU ROBÓT - BRANŻA DROGOWA

 

PRACE I ROBOTY MOSTOWE:

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonywał m.in. następujące prace / czynności w branży mostowej:

Roboty mostowe:

Zaawansowanie Robót mostowych:

  • MD-6 w km 0+313,20 DD01:
    Trwają prace wykończeniowe.
    Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 99,93%.
  • MD-8 w km 0+174,36 DD07:
    Trwają prace wykończeniowe.
    Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 97,25%.
  • WS-2 w km 4+797,19:
    Prace zakończono
    Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 100,00%.
  • T-3 w km 5+143,51:
    Trwają prace wykończeniowe.
    Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 99,93%.
  • MS-4 w km 5+160,19:
    Trwają prace wykończeniowe.
    Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 99,93%.
  • MS-5 w km 5+428,24:
    Trwają prace wykończeniowe: izolacja i nawierzchnia oraz wypozażenie w urządzenia BRD, kapy chodnikowe.
    Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 87,43%.
  • MS-1 w km 6+598,92:
    Trwają prace nad izolacją i nawierzchnią oraz wypozażeniem w urządzenia BRD.
    Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 95,00%.
  • WS-1 w km 6+709,20: :
    Trwają prace nad izolacją i nawierzchnią oraz wypozażeniem w urządzenia BRD.
    Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 98,25%.
  • MS-2 w km 6+984,02:
    Trwają prace nad izolacją i nawierzchnią oraz wypozażeniem w urządzenia BRD i kapami chodnikowymi.
    Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 94,20%.
  • WS-2 w km 7+293,53:
    Trwają prace wykończeniowe.
    Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 99,00%.
  • WD-1 w km 9+382,42:
    Trwają prace wykończeniowe: montaż urządzeń BRD.
    Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 93,50%.
  • KD-2 w km 10+506,00:
    Trwają prace wykończeniowe: montaż urządzeń BRD.
    Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 92,50%.
  • MS-3 w km 11+025,68:
    Trwają prace wykończeniowe: montaż urządzeń BRD, obciążenia próbne.
    Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 95,70%.
  • WS-3 w km 11+025,68:
    Trwają prace wykończeniowe: izolacja i nawierzchnia, montaż urządzeń BRD.
    Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 93,50%.
  • WS-4 w km 12+441,40:
    Trwają prace wykończeniowe: izolacja i nawierzchnia.
    Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 94,88%.
  • WD-2 w km 14+232,25:
    Trwają prace wykończeniowe: izolacja i nawierzchnia.
    Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 93,80%.
  • WD-3 w km 15+968,45:
    Trwają prace wykończeniowe.
    Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 97,50%.
  • WD-4 w km 17+038,62:
    Trwają prace nad izolacją oraz nawierzchnią.
    Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 91,25%.
  • WD-5 w km 19+306,23:
    Trwają prace nad izolacją oraz wyposażeniem w urządzenia BRD.
    Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 90,00%.
  • Roboty mostowe realizowane w okresie sprawozdawczym:

    Lp.

    Opis wykonywanych robót

    Lokalizacja

    Element

    1

    Odbiór powierzchni betonowych pod względem zgodności z wymaganiami dotyczącymi betonów w standardzie architektonicznym BA2.

     

    MD-6

    -

    2

    Odbiór powierzchni betonowych pod względem zgodności z wymaganiami dotyczącymi betonów w standardzie architektonicznym BA2.

     

    T-3

    -

    3

    Odbiór powierzchni betonowych pod względem zgodności z wymaganiami dotyczącymi betonów w standardzie architektonicznym BA2.

     

    MS-4

    -

    4

    Kosmetyka powierzchni betonowych

    MS-1

    -

    5

    Montaż klamer do mocowania drabin

    MS-1

    -

    6

    Kosmetyka powierzchni betonowych

    WS-1

    -

    7

    Montaż klamer do mocowania drabin

    WS-1

    -

    8

    Kosmetyka powierzchni betonowych

    MS-2

    -

    9

    Montaż klamer do mocowania drabin

    MS-2

    -

    10

     

    Antykorozja betonu

    WS-2

    P1 i P2

    11

     

    Zbrojenie, deskowanie, betonowanie

    KD-2

    Wnęki dylatacyjne

    12

    Zbrojenie, deskowanie, betonowanie

    KD-2

    Płyta chodnikowa nr 1 1

    13

    Montaż balustrad

    KD-2

    Pochylnie P1 i P2

    14

    Budowa nasypów

    KD-2

    Najazdy na pochylnie

    15

    Montaż schodów skarpowych

    MS-3

    P1 JL P4 JL i JP

    16

    Montaż barier ochronnych

    MS-3

    JP

    17

    Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych

    WS-3

    Podpora P1 i P2

    18

    Hydrofobizacja – przygotowanie powierzchni

    WS-3

    Ustrój nośny JL i JP

    19

    Prace brukarskie

    WS-3

    Podpora P1 i P2

    20

    Montaż balustrad schodów skarpowych

    WS-3

    Podpora P1 JP i P2 JP

    21

    Zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych

    WD-2

    Podpora P3

    22

    Hydrofobizacja

    WD-2

    Ustrój nośny przęsło 2-3

    23

    Prace brukarskie

    WD-2

    Podpora P1 i P3

    24

    Montaż balustrad schodów skarpowych

    WD-2

    Podpora P1 i P3

    25

    Odbiór powierzchni betonowych pod względem zgodności z wymaganiami dotyczącymi betonów w standardzie architektonicznym BA2.

     

    WD-3

    -

    26

    Odbiór powierzchni betonowych pod względem zgodności z wymaganiami dotyczącymi betonów w standardzie architektonicznym BA2.

     

    WD-4

    -

    27

    Odbiór powierzchni betonowych pod względem zgodności z wymaganiami dotyczącymi betonów w standardzie architektonicznym BA2.

     

    WD-5

    -

     
     

    Zaawansowanie robót mostowych:

    -      roboty przygotowawcze: 100%,
    -      fundamenty: 100%,
    -      podpory i konstrukcje oporowe: 100%,
    -      ustroje nośne: 100%,
    -      łożyska: 100%,
    -      urządzenia dylatacyjne: 100%,
    -      odwodnienie: 98%,
    -      izolacje: 98%,
    -      wyposażenie (krawężniki, balustrady bariery itp.): 92%,
    -      roboty przyobiektowe: 83%,
    -      roboty nawierzchniowe i zabezpieczenia: 87%.

PRACE BRANŻOWE:

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonywał m.in. następujące prace / czynności w pozostałych branżach:

Wykonywano prace w zakresie branży sanitarnej

  • Kolizje sanitarne:
    - zakończono przebudowę kolizji KS1, KS3, KS4, KS5, KS5a, KS6a, KS7, KS8, KS10,
    - do wykonania pozostały przepięcia kolizji KS6,
    - wyłączono z zakresu przebudowę kolizji KS2.
  • Sieci gazowe:
    - nie wykonywano robót. Prace zakończone.
  • kolizje wodociągowe:
    - przewiert sterowany – PW11.
    - zakończono przebudowę kolizji PW10a
  • kanalizacja deszczowa:
    - kontynuowano prace związane z budową urządzeń kanalizacji deszczowej przy obiekcie WD5 w km 5+700 do 6+230, przy obiekcie WD1 w km 4+050 do 4+250, w km 6+500 budowa studni wpadowych, w km 7+300 budowa kanału DN200,  w km 12+500 budowa kanału DN 630 oraz studnie, w km 13+000 budowa kanału DN 300 oraz DN 500 wraz ze studniami jak również przy obiekcie WD5.
    - Wykonawca prowadził prace wykończeniowe związane z montażem kratek drogowych żeliwnych w km 6+100, na DD18, przy WD2, na DD15, DD18, G03.
    - Wykonawca prowadził prace związane z czyszczeniem oraz monitoringiem kanałów od km 5+000 do 11+000.
  • W zakresie melioracji wykonywano następujące roboty:
    - przebudowa rowu R-18 – km 13+100,
    - przebudowa rowu R-35a – km 18+790,
    - przebudowa rowu R-29 – km 18+790,
    - przebudowa rowu bez nazwy w km 16+242.
  • W zakresie zbiorników retencyjnych wykonywano następujące roboty:
    - ukończono prace na zbiorniku ZB-01, ułożono podsypkę, geomembranę, geowłókninę oraz płyty ażurowe z geokratą,
    - ZB-03 - wykonywano roboty poprawkowe w zakresie umocnienia skarp,
    - ZB-06 - ukończono wykop, zrealizowano podsypkę oraz ułożono geomembranę, trwa dociążanie zbiornika,
    - ZB-07 - zrealizowano wykop, ułożono podsypkę oraz geomembranę, trwa układanie geowłókniny,
    - ZB-08 - rozpoczęto wykopy.
  • Wykonywano roboty w zakresie energetyki:
    - roboty elektroenergetyczne (kolizje SN i nN ) wykonano w 99 %
    - przebudowano kolizję SN 10.
    - rozpoczęto budowę magistrali SN 15 KV przez PGE od km 4+039 Góraszka

             W zakresie oświetlenia:
           - wykonywano zabudowę fundamentów i montaż słupów na DD13 (ok. 25 sztuk),
- montaż rur na obiektach mostowych na węźle Góraszka (WS-2 i MD-6),
- wykonywano zabudowę fundamentów i montaż słupów na DD01 (ok. 20 sztuk),
- montaż słupów na obiekcie mostowym WS-2 km 4+800,
- układano kable, wykonywano zabudowę fundamentów i montaż słupów na DD09 (ok. 200m),
- montaż opraw oświetleniowych na węźle Góraszka (ok. 20 sztuk),
- zabudowano fundamenty, zamontowano słupy i oprawy na DD13 km 0+300 – 1+300 (ok.  30 sztuk),
- ułożono kable oświetleniowe na najeździe na obiekt WD-1 prawa strona (km 9+400), zabudowano fundamenty, zamontowano słupy,
- zabudowano fundamenty, zamontowano słupy na najeździe na obiekt WD-5 prawa strona (km 18+300),
- ułożono kable oświetleniowe, zabudowano fundamenty i zamontowano słupy na DD01 km 0+200 – 0+400.

  • W branży teletechnicznej:
  • - wykonano kanalizację budowy KT -  ok. 800,0 m,
    - wykonano budowę kanalizacji wtórnej 4x fi 32/2,9 mm – ok. 2050 m,
    - budowa studni kablowych KT.
  • Realizowano roboty w zakresie ekranów akustycznych:
    - wiercenie i betonowanie pali ekranu – nie wykonywano, 
    - montaż słupów ekranu – 41 szt. (EP-1, EP-6),
    - betonowanie głowic ekranu – 41 szt. (EP-1, EP-6),
    - montaż podwalin żelbetowych – 157 szt. (EP-1, EP-4, EP-5, EP-6, EL-1a, EL-1b, EPP-1, EL-8a, EPP-3),
    - montaż paneli „zielona ściana” – 422 szt. (EP-1, EP-4, EP-5, EP-6, EL-1a, EL-1b, EL-8a).
  • Zaawansowanie procentowe robót branżowych wynosi 78%.