Kwiecień 2019
PLANOWANE I RZECZYWISTE WYKONANIE RZECZOWE [%] - CAŁOŚĆ KONTRAKTU
PLANOWANE I RZECZYWISTE WYKONANIE FINANSOWE NETTO [PLN] - CAŁOŚĆ KONTRAKTU
PRACE I ROBOTY DROGOWE:
W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonywał m.in. następujące prace / czynności
w branży drogowej:
- prace nad Projektem Wykonawczym,
- korekty SSTWiORB,
- kontynuowano prace związane z opracowywaniem kolejnych etapów projektu czasowej organizacji ruchu,
- opracowywanie i korygowanie PZJ i Projektów Technologicznych.
Roboty drogowe:
- W zakresie robót przygotowawczych i tymczasowych wykonano następujące roboty:
- kontynuowano prace związane z zabezpieczeniem zaplecza materiałowego Wykonawcy,
- gromadzono materiały przeznaczone do wykonania nasypów i kruszywa do warstw konstrukcyjnych nawierzchni,
- kontynuowano prace porządkowe i rozbiórki ogrodzeń na nieruchomościach przekazanych Wykonawcy,
- kontynuowano prace związane z realizacją dróg objazdowych, wyjazdów z budowy i organizacji ruchu
- na czas prowadzenia robót w obrębie przekazanych działek,
- rozbiórki istniejących nawierzchni,
- wykonywano prace zabezpieczające teren budowy,
- wykonywano prace związane z odwodnieniem placu budowy,
- zabezpieczano wydobytą cysternę – zabytek techniki.
- W okresie sprawozdawczym realizowano roboty stałe:
Lokalizacja robót |
Opis robót |
DD09 1+750-1+900 |
Wykopy |
DD15 0+000-0+100 |
|
DD17 0+780-1+200 |
|
DD19 |
|
S17 12+450 |
|
S17 12+700-13+080 |
|
S17 12+800 - 13+800 |
|
S17 13+400 - 13+800 |
|
W1P, W2P |
|
Węzeł Otwock 12+450 L |
|
W-01P, W-02P |
|
DD04/DD05 |
Wymiana gruntu |
S17 17+284-17+330 |
Wzmocnienie podłoża - materac |
DK17 6+720- 7+250 |
Frezowanie nawierzchni bitumicznej |
DD18 0+080-0+960 |
Warstwy mrozochronne |
S17 13+600-13+920 |
|
S17 14+500 - 14+900 |
|
DD04/DD05 |
Nasypy |
DD13 0+260-+0390 |
|
DD13 1+260-1+340 |
|
DD17 0+780-1+200 |
|
DD09 3+130-3+200 |
|
DG 271641W |
|
DP 2710W |
|
DP 2713W |
|
G03 0+000-0+260 |
|
S17 10+900-11+600 |
|
S17 12+500-12+700 |
|
S17 14+500-15+200 |
|
S17 17+520-18+250 |
|
S17 18+580- 19+080 |
|
S17 4+540-4+790 |
|
S17 4+540-4+800 |
|
S17 4+900-5+000 |
|
S17 5+450-5+590 |
|
S17 6+725-6+900 |
|
S17 7+312-7+600 |
|
S17 9+400-9+900 |
|
W01P |
|
WM02P 0+140-0+280 |
|
G06L |
|
DD04 0+000 - 0+279,51 |
|
DD05 0+000 - 0+389,39 |
|
DD15 0+000-0+100 |
|
G03L 0+000-0+260 |
|
S17 4+900-5+140 |
|
S17 6+725-6+900 |
|
S17 7+300-7+600 |
|
W-02P 0+000 - 0+210 |
|
DP2709W 0+000-0+340 |
|
DP2709W |
|
S17 17+500 - 18+250 |
|
S17 17+284-17+300 |
|
S17 11+100-11+400 |
|
S17 11+100-11+400 |
|
S17 11+500-11+600 |
|
S17 12+300-12+450 |
|
S17 4+965 |
Oczyszczanie Kanału Boryszewskiego |
DD02 0+000-0+230 |
Odhumusowanie |
DD05 0+000-0+380 |
|
DD09 1+700-2+150 |
|
DD11 0+000-0+500 |
|
DD11 0+000-0+900 |
|
DK17 6+720- 7+250 |
|
DW721 rondo wschód |
|
S17 8+200 - 8+650 |
|
DW721 rondo wschód |
|
S17 8+200 - 8+650 |
|
DD09 3+200-3+450 |
Podbudowa BA
|
DD13 0+140-0+480 |
|
DD13 0+120-0+900 |
|
DD9 0+350 |
|
DD13 1+210-1+420 |
Podbudowa KŁSM |
DD15 0+000-0+100 |
|
DD17 0+025-0+140 |
|
DD13 1+260 - 1+420 |
Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C3/4 |
DD09 1+200-1+350 |
|
DD13 0+920-1+1100 |
|
S17 5+220-5+392 |
Podbudowa z chudego betonu - 18 cm |
S17 06+130 - 06+400 P |
|
S17 06+140 - 06+350 L |
|
S17 06+130 - 6+400 P |
|
DD09 0+900-1+300 |
Podbudowa z KŁSM |
DD09 1+520 - 1+700 |
|
DD09 3+200 - 3+470 |
|
DD13 0+140-0+480 |
|
DD13 0+920-1+140 |
|
DD17 0+140-0+300 |
|
DD17 0+800-1+500 |
Podłoże - profilowanie |
W07 0+000-0+140 |
|
Rondo Wiązowna |
|
S17 4+965-5+000 |
|
W01P |
|
S17 4+965-5+000 |
|
DD09 1+340-1+520 |
Podłoże - profilowanie, demontaż płyt MON |
S17 12+750-13+100 |
Podłoże - ulepszenie |
DD18 0+080- 0+350 |
|
S17 0+134,79 |
Przepust DD13-1 |
S17 3+320,47 |
Przepust DD9-13 |
S17 3+469,43 |
Przepust DD9-14 |
S17 3+054,68 |
Przepust DD9-15 |
S17 3+054,68 |
Przepust DD9-15 |
S17 3+054,68 |
Przepust DD9-15 |
S17 14+100-14+300 bypass |
Roboty nawierzchniowe - warstwy bitumiczne - bypass WD2 |
DK17 6+720- 7+250 |
Rozbiórka nawierzchni |
DK17 6+720- 7+250 |
|
Rondo Wiązowna |
Ulepszone podłoże |
W01P 0+000 - 0+204,97 |
|
W07L 0+000 - 0+145,51 |
|
Węzeł Otwock 12+450 L |
|
S17 4+540-4+767 |
Warstwa technologiczna z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5 MPa |
S17 5+500-5+590 |
|
S17 12+800 - 13+080 |
|
S17 18+580- 19+080 |
|
S17 15+350-16+050 |
|
S17 6+135-6+238 JL |
|
S17 9+000-9+500 |
|
S17 18+580-19+080 |
|
S17 5+500-5+800 |
|
S17 5+500-5+800 |
|
DD09 3+200 - 3+450 |
Warstwa wiążąca BA |
DD13 0+120-0+900 |
|
DD09 0+320-1+185 |
Chodniki - krawężniki, obrzeża, podbudowy, nawierzchnie /w trakcie/ |
DD09 0+550-0+680 |
|
DD13 0+140-0+900 |
|
DD09 3+340-3+470 |
|
DD13 0+150-0+480 |
Zaawansowanie robót drogowych:
- roboty przygotowawcze: 76,5%,
- roboty ziemne / wzmocnienia gruntu: 30%,
- odwodnienia: 14%,
- podbudowy: 17,05%,
- nawierzchnia: 1%,
- roboty wykończeniowe: 0%,
- humusowanie: 0%,
- oznakowanie pionowe i poziome: 0%,
- bariery ochronne: 0%,
- urządzenia zabezpieczające ruch pieszy: 0%,
- elementy ulic: 2%,
- ogrodzenia dróg: 0%,
- ekrany akustyczne: 5%.
GRAFICZNA PREZENTACJA POSTĘPU ROBÓT - BRANŻA DROGOWA
PRACE I ROBOTY MOSTOWE:
W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonywał m.in. następujące prace / czynności w branży mostowej:
- prace nad Projektem Wykonawczym w zakresie proponowanych przez Wykonawcę zmian i uszczegółowień,
- opracowywanie PZJ i Projektów Technologicznych.
Roboty mostowe:
Zaawansowanie Robót mostowych:
- MD-6 w km 0+313,20 DD01: zakończono roboty przygotowawcze, roboty ziemne wraz z płytą denną, prace nad podporami ramy oraz ustrojem nośnym ramy.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 70,00%. - MD-8 w km 0+174,36 DD07: zakończono roboty przygotowawcze (w tym rozbiórka obiektu M2 w km 5+460), podpory ramy, ustrój nośny ramy.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 70,00%. - WS-2 w km 4+797,19: zakończono roboty przygotowawcze, trwają roboty ziemne wraz z podporami, zakończono prace nad ustrojem nośnym JL, trwają prace nad ustrojem nośnym JP.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 54,00%. - T-3 w km 5+143,51: zakończono prace nad płytą denną ramy, wykonano podpory oraz ustrój nośny ramy.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 85,00%. - MS-4 w km 5+160,19: zakończono prace nad płytą denną ramy, wykonano podpory oraz ustrój nośny ramy.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 85,00%. - MS-5 w km 5+428,24: zakończono roboty przygotowawcze, zakończono roboty ziemne wraz z płytą denną ramy, wykonano podpory oraz ustrój nośny ramy.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 31,00%. - MS-1 w km 6+598,92: zakończono roboty przygotowawcze, trwają roboty ziemne wraz z podporami, rozpoczęto prace nad ustrojem nośnym.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 38,60%. - WS-1 w km 6+709,20: zakończono roboty przygotowawcze, trwają roboty ziemne wraz z podporami, trwają prace nad ustrojem nośnym oraz kapami chodnikowymi.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 64,00%. - MS-2 w km 6+984,02: rozpoczęto roboty przygotowawcze, trwają roboty ziemne wraz z podporami.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 4,50%. - WS-2 w km 7+293,53: zakończono roboty przygotowawcze, trwają roboty ziemne wraz z podporami oraz prace nad ustrojem nośnym, rozpoczęto prace nad izolacją.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 65,75%. - WD-1 w km 9+382,42: zakończono roboty przygotowawcze, roboty ziemne wraz z podporam, trwają prace nad ustrojem nośnym.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 50,00%. - KD-2 w km 10+506,00: rozpoczęto roboty przygotowawcze, roboty ziemne wraz z podporam,.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 8,00%. - MS-3 w km 11+025,68: zakończono roboty przygotowawcze, trwają roboty ziemne wraz z podporami, trwają prace nad ustrojem nośnym.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 42,80%. - WS-4 w km 12+441,40: zakończono roboty przygotowawcze, trwają roboty ziemne wraz z podporami, zakończono prace nad ustrojem nośnym JL.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 35,05%. - WD-2 w km 14+232,25: zakończono roboty przygotowawcze, trwają roboty ziemne wraz z podporami.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 25,25%. - WD-3 w km 15+968,45: zakończono roboty przygotowawcze, trwają roboty ziemne wraz z podporami, zakończono prace nad ustrojem nośnym.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 52,50%. - WD-4 w km 17+038,62: zakończono roboty przygotowawcze, trwają roboty ziemne wraz z podporami, zakończono prace nad ustrojem nośnym.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 50,00%. - WD-5 w km 19+306,23: zakończono roboty przygotowawcze, trwają roboty ziemne wraz z podporami oraz prace nad ustrojem nośnym.
Zaawansowanie robót na obiekcie wynosi 18,75%.
Poz. |
Opis wykonywanych robót |
Lokalizacja |
Element |
---|---|---|---|
1. |
Zbrojenie i deskowanie + montaż wyposażenia |
WS-2 (1.1) |
Ustrój nośny - jezdnia prawa |
2. |
Betonowanie |
WS-2 (1.1) |
Ustrój nośny - jezdnia prawa |
3. |
Montaż kabli sprężających + sprężenie |
WS-2 (1.1) |
Ustrój nośny - jezdnia prawa |
4. |
Wykonanie izolacji termozgrzewalnej |
WS-2 (1.1) |
Kapy chodnikowe - jezdnia lewa |
5. |
Montaż krawężnika |
WS-2 (1.1) |
Kapy chodnikowe - jezdnia lewa |
6. |
Zbrojenie |
WS-2 (1.1) |
Kapy chodnikowe - jezdnia lewa |
7. |
Budowa ścian oporowych z gruntu zbrojonego wraz z zasypką przyczółków |
WS-2 (1.1) |
Podpora P1 i P4 |
8. |
Wykonanie betonu podkładowego |
MD-6 |
Płyty przejściowe |
9. |
Zbrojenie i deskowanie |
MD-6 |
Płyty przejściowe |
10. |
Betonowanie |
MD-6 |
Płyty przejściowe |
11. |
Wykop |
MD-8 |
Ściana oporowa S2 |
12. |
Zbrojenie i deskowanie fundamentu |
MD-8 |
Ściana oporowa S2 |
13. |
Betonowanie fundamentu |
MD-8 |
Ściana oporowa S2 |
14. |
Zbrojenie i deskowanie ściany |
MD-8 |
Ściana oporowa S2 |
15. |
Zbrojenie, deskowanie i betonowanie skrzydeł |
MS-1 |
P1 JL, P2 JL, P2 JP |
16. |
Montaż łożysk |
MS-1 |
P1, P2 |
17. |
Zbrojenie, deskowanie i betonowanie kap chodnikowych |
WS-1 |
JL |
18. |
Ścianka szczelna |
MS-2 |
P1 |
19. |
Zbrojenie, deskowanie i betonowanie kap chodnikowych |
WS-2 |
JL, JP |
20. |
Zbrojenie, deskowanie i betonowanie ścianki zaplecznej |
WS-2 |
P2 JL, P2 JP |
21. |
Zbrojenie, deskowanie i betonowanie fundamentów |
KD-2 |
Pochylnia P1, Schody S1 |
22. |
Zbrojenie i deskowanie ustroju nośnego |
MS-3 |
JL |
23. |
Betonowanie |
WS-4 |
Ścianka zapleczna P1 JP |
24. |
Zasypka za przyczółkiem |
WD-2 |
Podpora P3 |
25. |
Zasypka murów z gruntu zbrojonego |
WD-2 |
Mury M3 i M4 |
26. |
Montaż łożysk |
WD-2 |
Podpora P1 i P3 |
27. |
Zbrojenie i szalowanie |
WD-2 |
UN |
28. |
Betonowanie kap chodnikowych |
WD-4 |
UN |
29. |
Ułożenie papy termozgrzewalnej pod kapami chodnikowymi |
WD-3 |
UN |
30. |
Montaż urządzeń dylatacyjnych |
WD-3 |
UN |
31. |
Ułożenie papy termozgrzewalnej pod kapami chodnikowymi |
WD-4 |
UN |
32. |
Montaż urządzeń dylatacyjnych |
WD-4 |
UN |
33. |
Montaż łożysk |
WD-5 |
Podpora P1 |
Zaawansowanie robót mostowych:
- roboty przygotowawcze: 93%,
- fundamenty: 84%,
- podpory i konstrukcje oporowe: 81%,
- ustroje nośne: 56%,
- łożyska: 79%,
- urządzenia dylatacyjne: 22%,
- odwodnienie: 6%,
- izolacje: 30%,
- wyposażenie (krawężniki, balustrady bariery itp.): 3%,
- roboty przy-obiektowe: 10%,
- roboty nawierzchniowe i zabezpieczenia: 0%.
PRACE BRANŻOWE:
W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonywał m.in. następujące prace / czynności w pozostałych branżach:
- prace nad Projektem Wykonawczym w zakresie proponowanych przez Wykonawcę zmian,
- korekty SSTWiORB,
- opracowywanie PZJ i Projektów Technologicznych.
Roboty branżowe:
- Wykonywano prace w zakresie branży sanitarnej:
- Przebudowa sieci wodociągowych. Zakończono prace przy przebudowie kolizji: PW1, PW2, PW4, PW12, PW15. Kontynuowano prace przełączeniowe przy przebudowie kolizji wodociągowych: PW3, PW6, PW9, PW16.
- Przebudowa kanalizacji sanitarnej. Zakończono prace przy przebudowie kolizji: KS1, KS2, KS3, KS4, KS5, KS10. W raportowanym okresie kontynuowano prace przełączeniowe na kolizji: KS3, KS6, KS7, KS8.
- Przebudowa sieci gazowych wysokiego ciśnienia. Zakończono prace spawalnicze przy przebudowie kolizji: GW1, GW2, GW4, GW5, GW6. W raportowanym okresie wykonywano próby ciśnieniowe na kolizji GW1, GW2.
- Kanalizacja deszczowa. Kontynuowano prace w km 0+000 do km 0+400, km 5+180 do km 5+650, km 5+560 do km 6+050, km 12+800 do km 15+300, km 15+300 do 18+850, w zakresie łącznic: W1P-1, W2P-1, W3P-1.
- W zakresie melioracji wykonano roboty na Kanale Boryszewskim oraz na zbiornikach (ZB9a, ZB11, ZB17), a także przebudowywano urządzenia melioracyjne na Kanale Boryszewskim, Rowie R-38, R-35a i R-29.
- Wykonywano roboty w zakresie energetyki:
- ułożenie linii kablowych SN i nN w kolizjach SN11 i nN22 (km14+100/ul. Narutowicza):
- 3x XRUHAKXS 1x240 ok 150m,
- YAKXS 4x120 ok 150m,
- posadowienie złącza SN w kolizji SN11,
- ułożenie kabli oświetleniowych na DD09 od km0+900 do km1+250 (S17 ok km8+200),
- przewiert sterowany oraz ułożenie kabla YAKXS 4x120 40m w kolizji nN23 (km14+200 str. lewa),
- ułożenie kabla YAKXS 4x120 ok 150m w kolizji nN5 ul. Jasna (km7+400, DD10),
- ułożenie rur osłonowych w kolizjach SN11 i nn22 (km14+200 str. prawa),
- demontaż i powtórny montaż stacji transformatorowej w kolizji SN13 wraz przełączeniem (Lekaro - przełączono na linię kablową dn. 06.04.2019 r).
- budowa oświetlenia drogowego na DD13 (ok. 600m) km 11+400 do 12+ 300,
- wykonano linię kablową do zasilania centrum handlowego Auchan w Góraszce – 2x (2x (3x XRUHAKXS 1x240)) – 430m, zagęszczenia i prace porządkowe w trakcie.
- Realizowano roboty w zakresie kanału technologicznego - wykonano kanalizację budowy KT - ok. 1130,0 m,
- Kontynuowano prace w zakresie przebudowy kabli teletechnicznych:
- przewierty dla rur osłonowych w kolizjach - ok. 160 m,
- montaż słupów – 4 szt.,
- przełączenie kabli z kolizji – 6 szt.,
- naprawa uszkodzonych kabli – 1 szt.